Restauratie \ revisie in 2002

Deze  GTV6 is in 2002 volledig gerestaureerd.   Al het plaatwerk dat niet meer goed en\of betrouwbaar was, is vervangen (zoals dorpels en stijlen):

scannen0006

scannen0005

Het geheel is vervolgens perfect afgewerkt en gecoat en gespoten:

scannen0003

scannen0004

Ook de motor is in 2002 (km. stand 150.000) geheel gereviseerd (o.a. nieuwe zuigers) :

scannen0001

scannen0002

Sindsdien heeft deze auto nog maar 10.000 kilometer gereden en heeft vrijwel geen spatje regen te verduren gehad.  U zult het zelf wel merken bij een proefrit: deze auto rijdt als nieuw !

2 Reacties to “Restauratie \ revisie in 2002”

  1. Johan Koning Says:

    Goedemiddag heer Bannink,

    Wat een feest om uw site te lezen en de foto’s te bekijken! Echt hartstikke leuk en leerzaam! Ik ben op zoek naar een betaalbare Alfa GTV 6 (geen haast mee) en kwam via google op uw site terecht.

    Ik heb al wat Alfa’s gehad (o.a. de 75, 3.0 V6 (2x) de 33 (3x), de 156 (1x) en de Sprint 1.7 QV==> ook een topper!

    Ik ben helaas ook door schade en schande (bij de 75) wijs geworden over roest en van beunhazen die roest wat “wegwerken”!

    Het blijft echter passie om in een alfa te rijden. Zeker vroeger voor de welbekende 156 zijn intrede deed. Dat handje even omhoog als je eklkaar tegenkwam en elkaars bolide bewonderen!

    Ik heb uw site bewonderd en vibnd het een pracht! Mag u wel vaker doen!

    Met vriendelijke groet,

    Johan Koning

    • ferrari308tekoop Says:

      Roest is ook bij de GTV 6 een héél erg belangrijk aandachtspunt. Ik ken mensen die ‘m buiten laten staan. Dat zou ik niet durven!

Plaats een reactie