Op verzoek aanvullende foto’s

Voorstoelen

Voorstoelen

Achterbank

Achterbank

Krukas

Krukas

Krukas in blok geplaatst

Krukas in blok geplaatst

Gereed voor herbouw

Gereed voor herbouw

Nieuwe cilinders, pakkingen etcetera

Blok in wederopbouw

Blok in wederopbouw

5 Reacties to “Op verzoek aanvullende foto’s”

  1. Jeffrey Smit Says:

    In 1 woord prachtig! Het is dat ik geen ruimte heb om deze pracht auto te stallen..

  2. Fokko Says:

    Top …ziet er goed uit jammer dat ik maar 5000 te besteden heb…

    Groet

  3. Fokko Says:

    Nu is hij verkocht ….hij is geweldig…….

  4. Boelo Says:

    Hey, wat ontzettend leuk, mijn eigenhandig gerestaureerde Alfaatje. Denk er wel eens met weemoed aan terug, wat een heerlijke auto die ik helaas direct na restauratie moest verkopen. Goed terecht gekomen zie ik.
    Groeten,
    Boelo Wildervanck

    • ferrari308tekoop Says:

      Inderdaad geweldige auto om in te rijden. Een goede GTV is op dit moment moeilijk te vinden. Toen ik ‘m verkocht, was ie helaas boven de achterwielen alweer aan het roesten (terwijl ie altijd binnen heeft gestaan en ik er nooit in heb gereden bij regen of nat wegdek). Dat blijft een zwak punt. De nieuwe eigenaar woont in Duitsland.

Plaats een reactie